ساقی

نذر کردم گر ازین غم بدر آیم روزی تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

ساقی

نذر کردم گر ازین غم بدر آیم روزی تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

کجایند مردان بی ادعا

 

 

 

دلم گرفته شهیدان مرا ،مرا ببرید

                                          مرا زغربت این خاک تا خدا ببرید

مرا که خسته ترینم کسی نمی خواهد

                                           کرم نموده دلم را مگرشما ببرید

نظرات 3 + ارسال نظر
ی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:19

امیدوارم لیاقت شهادت را پیدا کنی ولی شهید نشوی و

f3 پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:49 http://thebest-friend.blogfa.com

خانم خانوما خیلی خوشحالم که همچین آپی رو توی وب تو دیدم......ممنون که هنوز مثل بعضی آدم ها که خیلی خودشون رو درگیر زندگی و آدم های دور و برشون کردن ......نیستی.....! خوبه که ما همیشه یاد شهدا باشیم نه فقط برای هفته دفاع مقدس.....!
دلم یه عالمه برات تنگ شده.................مشتاقم زود تر ببینمت.......دوشنبه میام مدرسه........!

شما همیشه لطف دارین

همنشین همیشه جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:16 http://hamneshinehamisheh.blogfa.com

سلام . وبت خیلی قشنگه ... مطالبش هم ... من لینکت میکنم و امیدوارم تو هم این کا رو بکنی ...


















































































































شایسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد