ساقی

نذر کردم گر ازین غم بدر آیم روزی تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

ساقی

نذر کردم گر ازین غم بدر آیم روزی تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

گفت وگو باخدا

 

گفتم: چقدراحساس تنهایی می کنم ...!

گفت:من که نزدیکم(بقره-186)

گفتم :توهمیشه نزدیکی ،من دورم...کاش می شد به تونزدیک شوم...

گفت:هرصبح وعصرپروردگارت راپیش خودت،باخوف وتضرع وبا صدای آهسته یادکن (اعراف-205)

گفتم: این هم توفیق می خواهد!

گفت: دوست ندارید خداشما راببخشد؟!(نور-22)

گفتم: معلوم است که دوست دارم مراببخشی...!

گفت: پس ازخدابخواهید شما راببخشد وبعد توبه کنید(هود-90)

گفتم: بااین همه گناه، آخرچکار می توانم بکنم؟

گفت: مگرنمی دانید خداست که توبه راازبندگانش قبول می کند؟!( توبه-104)

گفتم: دیگرروی توبه ندارم...

گفت: خداعزیزودانا است، اوآمرزنده گناه است وپذیرنده توبه(غافر-32)

گفتم: بااین همه گناه برای کدام گناه توبه کنم ؟

گفت: خداهمه ی گناه هارا می بخشد( زمر-53)

گفتم: یعنی باز بیایم؟ بازمن رامی بخشی؟

گفت: به جزخدا کیست که گناهان راببخشد؟( آل عمران-135)

گفتم: نمی دانم چراهمیشه درمقابل این کلام کم می آورم! آتشم می زند، ذوبم می کند ،عاشق میشوم!... توبه می کنم

گفت: خداهم توبه کنندگان وهم آن هایی که پاک هستند رادوست دارد( بقره-222)

ناخواسته گفتم: الهی وربی من لی غیرک

گفت: خدا برای بنده اش کافی نیست؟(زمر-36)

 گفتم: دربرابراین همه مهربانیت چه کارمی توانم بکنم؟  

  

گفت: ای مومنین خدا رازیاد یاد کنید وصبح وشب تسبیحش کنید اوکسی هست که خودو فرشته هایش برشما درود ورحمت می فرستند تاشما را ازتاریکی هابه سوی روشنایی بیرون بیاورند. خدا نسبت به مومنین مهربان است.(احزاب-41-43)

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:47 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

Patogh98 جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:51 http://www.Patogh98.Com

سلام . خسته نباشی ... واقعا تبریک میگم وبلاگ خوبی داری ..... سایت پاتوق 98 هر روز با مطالب جدید و جالب به روز میشود و شما میتوانید با مراجعه روزانه به سایت از مطالب و عکسهای جدید در سایت خود استفاده نمایید . لطفا لینک ما را با نام : پایگاه سرگرمی www.Patogh98.Com پاتوق98 در وبلاگتان قرار داده و اطلا ع دهید تا لینک شوید .... با تشکر فراوان

شایسته شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:35 http://hamneshinehamisheh.blogfa.com

سلام . هم مطلبتون قشنگ بود هم وبلاگتون .
اگه دوست داشتید یه سر هم به من بزنید .

متشکرم

f3 دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 http://thebest-friend.blogfa.com

سلاااااااااااام 135
چه طوری مطوری؟
مرسی که به ما سر زدی ! راستی ما لینکت کردیم عزیزم!

دوستان خوبم ممنون

رکسانا دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:19 http://secretsky.blogfa.com

وبلاگ و مطالب فوق العاده ای دارین. اگه خواستین به منم سر بزنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد