ساقی

نذر کردم گر ازین غم بدر آیم روزی تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

ساقی

نذر کردم گر ازین غم بدر آیم روزی تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

خدایا چرا من؟

روزی یک قهرمان مشهورتنیس به خاطرخون آلوده ای که درجریان یک عمل جراحی دریافت کرد به بیماری ایدز مبتلا شد ودربسترمرگ افتاد.اوازسراسردنیا نامه هایی از طرفدارانش دریافت می کرد.یکی ازطرفدارانش نوشته بود:چراخدا تورا برای چنین بیماری دردناکی انتخاب کرد؟ او درپاسخش نوشت :دردنیا 50میلیون کودک بازی تنیس را آغاز میکنند.5 میلیون نفر یادمی گیرند چگونه تنیس بازی کنند.500هزارنفرتنیس رادرسطح حرفه ای یاد می گیرند.50 نفر به مسابقات جهانی راه پیدا می کنند.4 نفر به نیمه نهایی می رسند و2 نفردر فینال ...

وآن هنگام که جام قهرمانی را روی دستانم گرفته بودم هرگزنگفتم: خدایا چرا من ؟

وامروز هم که ازاین بیماری رنج می برم نیزنمی گویم : خدایا چرا من ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:09 http://delneveshteh2.blogsky.com

خیلی جالب بود.
...........................................................

سه تا دوست خوب پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 http://thebest-friend

سلام
خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد