ساقی

نذر کردم گر ازین غم بدر آیم روزی تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

ساقی

نذر کردم گر ازین غم بدر آیم روزی تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

ماه سرور

 

 

حسین سلطان عشق، عباس ساقی عشق، زینب شاهد عشق و سجاد راوی عشق. کاروان عشق در راه است و خود "عشق" نیمه شعبان خواهد آمد... اعیاد شعبانیه مبارک 

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:55 http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام راستش اسم وبلاگ شما من رو مجذوب خودش کرد.

هنوز وبلاگ شما رو نخوندم.یه سوال دارم که شاید از دید شما خیلی چرت باشه.
مدتی ژیش وبلاگی رو در اینترنت دیدم که صاحب اون وبلاگ خیلی به من کمک کرد از لحاظ فکری.اما بعد از مدتی وبلاگش رو دیگه آپ نکرد و من خبری ازش ندارم.

شرمنده شاید خیلی مسخره باشه ولی شما اون شخص نیستین؟
وبلاگ روزانه های همسرانه؟

نه. این تنها وبلاگ منه

گل پسر دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:28 http://nasrin161@blogsky.com

راستی تو خودت نیستی؟
به به می بینم که بعد از سالها به روز شدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد